Страници

вторник, 22 януари 2013 г.

Здравословна и диетична храна - Nutrient health & diet center

Днес се натъкнах на вкусна, здравословна и качествена храна, която успях да поръчам от сайта на диетологичен център Nutrient. (link)

Отварям си фейсбука, докато си пия кафето сутринта и попадам на едно изображение, чиито текст гласи "Живота е кратък, изяж първо десерта!", а коментара към него "Може и по 2 десерта, стига да са от нашите :)" (може да видиш по-конкретно публикацията тук).
И си помислих, че явно съм пропуснала факта, че този диетологичен център предлага храна за дома, след което бързо отворих сайта им и какво да видя- едно изключително разнообразно обедно меню, толкова впечатляващо. Усетих, че ще бъде добро попадение и бързо си избрах, поръчах и зачаках с нетърпение да дойде време за обяд.

И в резултат на това - очакванията ми бяха надминати, всичко беше топло, вкусно, прекрасно и много добре поднесено, с внимание към всеки детайл! Възхитена съм от организацията на тези хора, които всъщност даже не познавам и не съм виждала, но бих казала само хубави неща за тях.

Възнамерявам някой ден да отида и на консултация при д-р Найденова, за да ми изготви индивидуален режим за хранене и физическа активност, та да постигна по-добра форма!

За протокола - сверих си часовника за солта.. храната беше безсолна, което означава, че явно аз всекидневно прекалявам със солта.
На всички почитатели на вкусната и качествена храна на достъпни цени препоръчвам с две ръце храната от център Нутриент. Доверете им се и няма да останете разочаровани!

Снимки: nutrient.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар