Страници

сряда, 9 януари 2013 г.

Медитация... релаксация

Днес отпуснах тялото си.
Отидох на разходка.
Бях край реката... чувах как ромолеше водата, как листата на бамбука се полушваха и създаваха песен за душата ми.
Танцувах... сама.., а после и със семейството си..
Бях щастлива, смях се много и продължавах да танцувам.. От щастие заплаках... Изчистих душата си и освободих място за хубавата енергия, която да навлезе в мен...
Бях като бамбукова пръчка.. енергията преминаваше през мен.. и се зареждах с нова хубава енергия.. представях си я оранжева..., а после в цветовете на дъгата...
Беше много красиво..

Това беше медитацията в група на която ходих днес.. Почувствах се прекрасно.. срещнах се с най-прекрасните си същества и потанцувахме, посмяхме се.. :-) А същевременно се запознах с интересен човек- Милена, която водеше медитацията - Рейки мастър, изключително позитивен, спокоен и лъчезарен човек!

Няма коментари:

Публикуване на коментар