Страници

петък, 4 януари 2013 г.

Качество, а не количество

Днес... след втора нощ неспокоен сън, ако въобще може да се нарече сън това, което преживявам, въртейки се цяла нощ, напълно безконтролно прелитащите ми мисли през главата ме завладяват, а аз съм в странно енергийно вибрационно ниво.
Днес... вървейки към себе си... осъзнах, че да намеря партньор в живота си, който да ме обогатява духовно и да надгражда с мен в една посока е невъзможно.
Преразгледах най-ценните си духовни приятели, които изглежда познавам от предните си прераждания, в това не се и съмнявам и установих, че тези хора са също толкова сами, колкото съм и аз.. Да, дълбоко в себе си- всички ние не сме сами, защото можем да изгубим всичко.. материално или човешко покрай себе си, но няма да изгубим душата си, защото тя е вечна и много по-стойностна от материалната ни обвивка...

Но не ми стана тъжно, даже напротив, зарадвах се, че осъзнах, че едни неща се търсят на едно място, други на друго, трудно е да се намери извора на всичко, което търсим, защото изворите са много, а и защо трябва да се ограничаваме...

Разбрах, че ако не искам да съм сама ще трябва да говоря по-малко сред хората за транссърфинг, кабала, медитация, мудри, астрология, вселенски закони, НЛП и т.н., защото много малко хора са решили да поемат по пътя към себе си и биха ме разбрали. За щастие обаче имам прекрасни духовно извисени приятели, които са широко скроени и отворени към подобни разговори.

Днес искам да разбера защо качеството на съня ми се влоши толкова много за толкова кратко време... Това е темата, която съм поставила на дневен ред.. За подпомагане на процеса смятам да се разведря емоционално вечерта, а после да медитирам, правейки мудри за добър сън.


Няма коментари:

Публикуване на коментар